جانا
همیشه دیــر میرسـم
اخه راه مـن دورتر است
از اعـماق دلـــم می ایم ...
چرا که "دوستــت دارم"
بی حـدو مرز ...
بی هــراس ...
بی اندیشه فـردا ...
بی پشیــمانی
و خوب میدانم
عشــق هرگز در هیچ قفسـی زنــده نمیماند ...!
بیا از این ببعـد شــراب های کهنه تری بنوشـیم
حـظ بیشـتری ببریم
رنـج کمــتری بکشیم
شبهای ســردی در پیش رو است ...
داشتم فکــر میکردم و از یک چیـز مطمـعن شدم
من در زندگــی بعـدی هم به تو فکــر خواهم کرد .....!!
ما را در سایت 1941 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133